maandag 27 mei 2013

Zoeken zoeken vinden en samenvoegen

Pfffff wat ben ik toch lekker bezig! Heb ik de stap genomen om stukjes uit eigen werk zeg maar openbaar te gaan maken, staat niets waar t moet staan, haha!

Ik schrijf en schreef altijd overal en nergens, op de beneden computer, op mijn laptop, op mijn telefoon om t dan vervolgens uit te printen, te herlezen, bij te werken enz. En tja, dan zijn precies die stukjes die ik wil hebben niet op de plek waar ze moeten zijn. Of ze zijn nog niet eens digitaal aangepast..... Slim he?!?!?!

Maar goed, ik ben nu dus druk bezig met uitzoeken en bijwerken en dan komt t op het blog hoor! Duurt alleen even iets langer. 

Wel leuk werk trouwens, dat alles weer eens door lezen. Sommige stukken zijn al bijna 15 jaar oud! En dan nu beslissen, begin ik met iets heftigs of juist iets lichts....

Kortom, ik ben er dus wel degelijk druk mee, het is alleen nog niet voor iedereen zichtbaar! Wordt snel vervolgd! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten