woensdag 15 mei 2013

UIt eigen werk

Hallo hallo,

Na lang over na denken, goed de dingen eens laten bezinken, flink achter mijn oor gekrabt en vervolgens mijn hoofd in het zand gestoken, heb ik nu toch besloten om het te gaan doen.....

wat? denk je vast nu. Nou logisch want bovenstaande is ook wel een beetje erg vaag. Maar vanaf de komende dagen ga ik een week lang elke dag een stukje publiceren uit mijn verhalen/ boeken/ hersenspinsels. En daar heb ik jullie hulp bij nodig.

Want ik wil heel graag weten wat jullie per stukje van het stukje zelf vinden en op het eind welke stuk het allerbesteof slechtste . En daarvoor heb ik input van jullie nodig!!

Die input kan als reactie op het blog zelf maar het liefst via monique40adventure@gmail.com via monique-extra-account@hotmail.com.

Willen jullie nu al wat voor me doen?  Als een soort test, om te zien dat het gelezen kan worden?
Geef mij even een mailtje met "ok" ofzo erin. Als ik merk dat alles goed loopt zal vanaf morgen denk ik al het eerste stuk gepubliceerd gaan worden.... Spannend maar dan wel leuk spannend.

liefs Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten